söndag 23 juni 2013

Dumma Molly!

I vanliga fall brukar lite ilska hjälpa!!........

...ilska i kombination med tårar, får ALLA att vekna...... alla utom Molly! Hon är Missatränad och bryr sig inte ett dugg om lite krokodiltårar. "Molly toog min boll!"

....men så kommer han på det!

Om jag har två bollar och kastar bara den ena.......

Så letar Molly inte bara rätt på den jag kastar....utan  kommer också genast tillbaka med bollen!

Till och med fjäskar för att få lämna den....i hopp om att Samuel ska kasta den andra!
Det ska böjas i tid!!
Snart är Samuel en fjullfjädrad hundtränare!

2 kommentarer:

  1. Haha så söta!
    Ha en riktigt härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Trots att Samuel är så ledsen sitter jag och skrattar åt första bilden, jag gillar den till tusen! Kanske något att tänka på som fotoplakat när han tar studenten...!
    Det blev ett bra samspel mellan dem ändå.

    Traskronor är bara til lyst, förutom att de visar om och hur det blåser. När de rör sig blir det lite av ett väsen i trädgården så det gäller att komma ihåg den när man går ut i mörkret.

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera