torsdag 10 maj 2012

Yrkesskiclighet

Min blogg är ju ingen plats för reklam!

.... annars skulle jag gjort reklam för byggfirman Peter Nordlander!
Tala om yrkesskicklighet 
... och yrkesstolthet.
Är man tillräckligt duktig behöver man ingen reklam!

När jag nu gått vidare 
............ sätter 34 mm timmerpanel på resterande del av huset, var det värt att vänta på att Peter skulle få in det i sin orderbok. Jag byter till treglasfönster samtidigt. Varmt och gott ska det vara.
Det blir ju inte sämre av att han gjort jobbet trillsammans med Sven-Olov som gjort ett avbrott i Friherrelivet denna vecka. De jobbar så bra tillsammans
......har kul på jobbet helt enkelt.
Resten, som kräver en mindre mått av yrkesskicklighet lämnar Peter åt mig: "Du ska ju ha nåt att göra i sommar också! ...... men tänk på när du sätter regeln här att................. "

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt det är att se så skickliga yrkesmän också trevliga med.

    SvaraRadera
  2. Så fantastiskt duktiga hantverkare, det är en fröjd att se dom arbeta tillsammans.

    SvaraRadera