tisdag 23 augusti 2011

NU närmar det sig!

I slutet av månaden hoppas jag lägga till farfar i mitt CV!
Ser mycket fram mot detta......... ja inte att kunna skriva det utan att BLI FARFAR!!
... och ALLTID ska Kungahuset apa efter. Först föddes jag i februari. Vad händer då? Jo Kungahuset klarar inte detta utan föder en son i maj samma år..... och nu meddelar man att Daniel o Viktoria ska ha barn i mars.... De ville förstås att Kelly o Stefan skulle "visa vägen".. Tur att man inte har anlag för hybris.

Kelly, min svärdotter,  har gjort detta självporträtt

3 kommentarer:

  1. Det är nåt visst det där..att få ingå, i de väntandes & nyföddas värld En härlig & kärleksfull målning,som man blir varm av ,att se på..förstår att du befinner dig i förväntans & lycksalighetens rus Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt! Jag avundas dig lite, men bara lite. Har ju 5 barnbarn men är inte farmor än. Det är ingen brådska för killarna är för unga men jag hoppas att de ska finna sin "speciella" som de vill bilda familj med.
    Stort grattis och lycka till för er alla.
    Kramar Yvonne

    SvaraRadera
  3. Det var en riktigt vacker bild Kelly gjort, kärleksfull, kraftfull, med kärna i..
    Hoppas allt går nu bra med barnen! Jag vill också bli farmor och mormor en dag visst!
    En fin fortsättning på veckan önskar Raya

    SvaraRadera