fredag 12 augusti 2011

Resfeber

Hösten har också sina tjusningar!
Lite sväng blir det genom morgondaggen idag när jag "dansar" ner till postlådan för att hämta morgontidningen. 
Kan det vara resfebern som gör själva svängen och att jag inte känner daggen i träskorna? Tror inte att resfebern beror på att jag ska besöka Nolia-mässan idag. Undrar föresten om min kompis S hittat någon ny kameraryggsäck att visa mig? .... men det ska bli kul med en Nolia öl med min kompis S...... faktiskt!
Molly följde med en sväng, men ligger nu parkerad mellan ryggsäckarna i hallen och tänker på en flygare.
När man ska iväg någon dag känns det särskilt bra att bo i en by, med bykänsla...... Det innebär att det finns alltid ett vakande öga!
Ha en finfin Helg!

1 kommentar:

  1. Tack för pratstunden och fikat igår. Jag fick ledigt från jobbet halva dagen idag, så nu ska jag ut och börja måla lite på virket jag hämtade hem igår från Nylands Trädgård. Jag hoppas på fortsatt fint väder, för gräsmattorna behöver klippas i helgen. I morgon blir det kräftskiva tillsammans med trevlig kompisar.
    Ha så trevligt i Umeå. Kram/M

    SvaraRadera