torsdag 17 november 2011

Årets julklapp

Jag brukar inte göra reklam för olika prylar.......... konsumerar oerhört liter för att leva ett glädjerikt och bekvämt liv. De skönhetsvärden jag upplever bara genom att få leva mitt liv på Konvaljbacken är enorma. Att leva "Det enkla livet" är lustfyllt! ... men nu har jag fallit pladask för en "pryl"!

En elfilt!
Fantastiskt underbart ljuvlig!
Drar inte mer ström än en liten lampa (20 w).på steg ett, 
sedan finns det ytterligare 4 steg om man vill.
Timern slår av efter 1 till 8 timmar..
Lägger jag den om mig kan jag sitta och läsa på altanen utan att frysa, bara ljuvlig varmt och mysigt!
Dessutom är den så stor att två kan mysa i hörnsoffan under den.
Skulle inte förvåna mig om den blir årets julklapp!

1 kommentar:

  1. Åh en sån skulle nog jag behöva ;o)
    Ha en riktigt fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera