torsdag 13 oktober 2011

Det går lika bra med lingon?!

I går förmiddag på tur i Västerbottens inlands skogar hade ....

även Nalle använt samma skogsväg, men någon timmar tidigare.
"En tvååiring"....
Rädd blev jag INTE.... kan ju bero på att jag inte vet om en tvååring är något att vara rädd för.

... och inte ett enda blåbär........... i korvarna
Nalle kanske gillar lingon bäst? .... liksom jag
, men det är klart inget går upp mot blåbärskaka!
... får ta med en bit nästa gång och kolla vad Nalle säger.

3 kommentarer:

  1. Huga, för mig spelar det ingen roll hur gammal nalle är, jag skulle bli skraj!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. Tjoho.. Hej, jag har visst sett likadana korvar, frågan är bara om någon annan producerar likadana? Någon fågel, t ex? Såg dem när jag plockade lingon nära Bollnäs, eller Edsbyn, Hälsingland. Det lär finnas björnar även där..
    Önskar dig en trevlig helg
    Kram/Raya

    SvaraRadera