tisdag 22 mars 2011

Det hänger på håret

......  om jag vill göra ett bra första bra intryck!
 Men även om det är ren "underhållning", vill jag ju unna mig det allrabästa. 
Lätt som en plätt...... bara att ringa till Carola, så fixar hon det!. 

i klippstugan !
Man blir glad redan innan man går in, så mysig liten stuga!
................  bara "ett stenkast" från Konvaljbacken, i Salberg

Och föutom en perfekt frisyr (..... ja, så bra som det finns naturliga förutsättningar för!) får jag veta vad som händer i trakten.... och ett fint bemötande 

Här finns det mesta.............  granngårds!

5 kommentarer:

  1. MORRN MORRN :0) Här i Grannäs har vi oxå tillgång till närhetens ambulerande klippotek
    En grannfus dotter klipper den som vill och behöver...när hon kommer på besök. Själv har jag en egen hårsaloon...när andan och fingrarna är på hugget ,då ryker hårtussarna,som jag än har kvar några av :0)
    Givandets hand är aldrig tom..Kram och ha de bra i naturlighetens omgivning

    SvaraRadera
  2. åh vilken mysig liten stuga! att vi inte har en sånn i stan! ;)

    SvaraRadera
  3. Fint med service. Här är det "kastrullhäxan" själv som klipper familjen men sist så ledsnade gubben på att vänta så han "skalade" huvudet nästan rent. Han sa - Det växer ut. Ungarna bara fnissade. En sån familj han fått på halsen. Ungarna är hans "bonus"barn.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  4. Åh vilken mysig lite frisersalong, härligt att det bor så många drivande härliga människor i byn ;o)
    Ha en underbar dag finaste du!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. ..visst är det mysigt att bo i en by,
    det har jag med gjort, en stor del av mitt liv.

    Många gånger längtar jag tillbaka till den gemenskap och värme som fanns där emellan oss som bodde där.

    Ha det gött, här i Värmland skiner solen idag.
    Kramar Lotta

    SvaraRadera